Monday, October 28, 2024

Creating liberating content

Gunung Pulai Ada Potensi...

ALOR SETAR - Kawasan Gunung Pulai di Baling berpotensi untuk dibangunkan sebagai destinasi...

Legenda Bola Sepak Masuk...

SAO PAULO - Lagenda bola sepak dunia dan Brazil, Pele kembali dirawat di...

Jangan Jadikan Isu Sensitif...

PENAMPANG - Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal mengingatkan semua pihak...

KPDNHEP Belum Terima Laporan...

Kuala Terengganu : Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) tidak...

Selisih Faham Jualan Lembu, Seorang Maut, Seorang Parah

SETIU – Gara-gara perselisihan faham berhubung penjualan lembu, seorang lelaki maut manakala rakannya parah dilanggar seorang lelaki yang dikenali mereka dalam kejadian di Kampung Jelapang, Permaisuri di sini semalam.

Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Ab. Rahman Raja Mohamad berkata, kejadian kira-kira pukul 6 petang itu menyebabkan mangsa Rohadi Yaacob, 44, maut manakala Zakaria Taib, 43, parah selepas dirempuh kereta Proton Gen 2.

Katanya ketika kejadian, kedua-dua mangsa bersama seorang lagi rakannya sedang menunggang motosikal secara berasingan pulang ke rumah selepas bertengkar bersama suspek di sebuah kedai kopi di kampung berkenaan.

“Ketika ketiga-tiga rakan tersebut dalam perjalanan meninggalkan kedai berkenaan, suspek yang berusia 40 tahun itu bertindak mengejar dan melanggar dua mangsa itu dengan keretanya.

“Sebelum kejadian, kedua-dua mangsa dan suspek telah bertengkar sebelum seorang rakan mangsa mengajaknya pulang dan ketika mereka meninggalkan kedai kopi tersebut, suspek telah berkata kepada Rohadi ‘aku langgar kamu’,” katanya kepada Bernama di sini hari ini. – BERNAMA

  • Lagi berita berkaitan:
  • Lembu

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori