Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Kes Cabar Pelantikan Ketua...

KUALA LUMPUR - Pendengaran permohonan kebenaran semakan kehakiman yang difailkan Penolong Setiausaha Parti...

Awal Ashaari ‘Ditegur’ Kongsi...

GARA-gara berkongsi gambar mesra bercium dengan isterinya di laman Instagram, hos Melodi, Awal...

GAMBAR: Gaya Selebriti Di...

PENGANJURAN Anugerah Juara Lagu ke-29 (AJL29) yang berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil,...

Sah Berita Palsu, Tiada...

JAKARTA - Setelah malu kantoi dakwaan kapal layar mewah Equanimity milik jutawan Malaysia...

Gambar: Bekas Bapa Tiri Kim K Dalam Proses Jadi Wanita

Buat pengikut siri realiti TV, Keeping Up With The Kardashians, mereka pasti tahu tentang perpisahan antara Kris dan Bruce Jenner beberapa bulan lalu.

reg_634.jenners.mh.111512

Ramai menarik nafas lega kerana umum sedia maklum, Kris yang merupakan ibu kepada Kim K dan adik-beradiknya merupakan seorang yang kuat mengongkong.

Lantas, perpisahan tersebut disokong ramai, termasuk ibu kepada Bruce yang melihat anaknya kembali bahagia selepas tidak lagi bersama Kris.

Tetapi, sejak akhir-akhir ini, beberapa majalah hiburan luar negara memuat naik berita tentang perubahan imej Bruce yang semakin feminin. Menurut beberapa andaian, Bruce sebenarnya mengalami krisis identiti!

GTY_bruce_jenner_76_olympics_sk_140213_16x9_608

Menurut US Magazine, bekas atlit sukan Olimpik itu sedang dalam proses menukar penampilannya kepada wanita berdasarkan beberapa perlakuannya. Antaranya, dia dirakam memakai pewarna kuku merah jambu.

no-denying-it-bruce-jenners-sons-brody-brandon-believe-he-is-transitioning-after-photos-show-his-nails-painted-pink-its-obvious-says-source-pp-sl

Bruce-Jenner-stops-by-Becker-Surfboards-in-Malibu

Bukan itu sahaja, Bruce juga dikatakan menggunakan alatan mengecilkan saiz badan, Spanx, mengubah penampilan rambut dan menanggalkan bulu kaki. Dakwa majalah tersebut, dia mungkin sedang berada dalam rawatan mengubah gender.


Tambah US Magazine lagi, Bruce juga dikatakan telah melakukan prosedur mengecilkan halkum bagi meningkatkan imejnya sebagai seorang wanita.

brucejenner2013-fb

brucejenner2013a

Ramai pihak mengandaikan, perpisahan Bruce dan Kris telah lama diidamkan lelaki itu kerana dia memang menginginkan dirinya untuk tampil sebagai wanita.

Ada juga dakwaan mengatakan dia ingin menamakan dirinya ‘Brigitte’ dan sedang mengambil Oestrogen, hormon untuk menambah sisi feminin seperti tumbesaran payudara.

EXCLUSIVE: Bruce Jenner leaves a plastic surgeons office in L.A

Sebelum ini, Bruce pernah juga jadi buah mulut ramai kerana perubahan wajahnya yang terlalu ketara akibat prosedur pembedahan plastik. – MYNEWSHUB.CC

Oleh : IZZAT MOHD ANUAR

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori