Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Pemilik Kapal Nelayan &...

LAHAD DATU - Sebuah bot nelayan dan pemilik serta krunya dikhuatiri hilang di...

Perkarangan Stadium Shah Alam...

SHAH ALAM - Perkarangan Stadium Shah Alam yang kebiasaannya lengang bertukar seolah-seolah menjadi...

Diusir Keluar Malaysia Tetapi...

BEIJING - Beliau bukan bintang K-pop tetapi Duta Besar Korea Utara, Kang Chol...

Kelantan Miskin Sebab Dendam...

KEBERGANTUNGAN Kelantan kepada bantuan kewangan Kerajaan Persekutuan sebenarnya berpunca daripada tindakan bekas Perdana...

Taylor Swift Tak Datang MTV EMA Demi Pementasan Adik

WALAUPUN namanya dikenali di seluruh dunia, namun Taylor Swift tidak sesekali melupakan ahli keluarganya apabila dia sanggup membatalkan kehadirannya di sebuah majis anugerah MTV Europe Music Awards (MTV EMA) demi menghadiri pementasan drama yang dibintangi adik lelakinya, Austin Swift.

Taylor yang kini popular dengan lagu Shake It Off menghadiri pementasan Austin yang menuntut di Universiti Notre Dame, Indiana, walaupun tahu dia terpaksa mengecewakan sebilangan besar peminatnya yang menantikan kehadirannya di majlis anugerah tahunan terbabit.

taylorq

Sementara itu, bekas teman lelaki Taylor, Harry Styles dari kumpulan boy band popular, One Direction mengakui Taylor merupakan seorang komposer yang hebat walaupun penyanyi wanita berusia 25 tahun itu kerap kali menggunakan subjek hubungan cinta yang tidak kesampaian dan mengutuk bekas-bekas teman lelakinya dalam sesebuah lagu yang dihasilkan.


harry

Harry memberikan responsnya ketika ditemubual dalam program Good Morning America yang meminta pendapatnya berhubung kecenderungan Taylor yang gemar mengkritik bekas-bekas kekasihnya sebelum ini antaranya, John Mayer, Jake Gyllenhaal dan Harry sendiri. – MYNEWSHUB.CC

Oleh: JULIANA JOHAR

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori