Saturday, October 26, 2024

Creating liberating content

Tak Balas Mesej ‘Good...

BATU PAHAT: Seorang penjaga stor mengaku bersalah di Mahkamah Majistret di sini, hari...

Mahu Umat Islam Budayakan...

KUALA LUMPUR - Raja Muda Perlis, Tuanku Syed Faizuddin Putra Jamalullail mahu umat...

Matt Nasihat Rakan Artis...

SELAKU pelakon yang terlebih dahulu makan garam dengan liku-liku perjalanan seorang selebriti Hollywood,...

Lelaki Bodoh Dikecam, Kucing...

TINDAKAN seorang lelaki yang menjadikan seekor kucing seperti kain buruk untuk membasuh kereta...

Pemain Muda Kelab England Diuji Untuk Sertai JDT

KUALA LUMPUR – Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) sedang menguji pemain muda pertahanan Tonbridge Angels FC dari England, Ben King, untuk disenaraikan dalam pasukan Johor Darul Takzim.

PBNJ dalam satu kenyataan memberitahu, pemain yang ibunya berasal dari Melaka tersebut sedang menjalani latihan percubaan selama dua minggu sebelum jurulatih membuat keputusan mengenai dirinya.

“Kami mengucapkan selamat maju jaya kepada Ben King dan semoga beliau berjaya menambat hati ketua jurulatih Bojan Hodak dan seterusnya disenaraikan dalan skuad utama pasukan JDT,” kata kenyataan itu hari ini.

PBNJ dalam pada itu memaklumkan pemain muda berpengalaman beraksi dengan kelab luar negara, Sean Gan Giannelli, 18, akan menyarung jersi JDTIV pada musim depan.

Menurut kenyataan itu, bapa pemain tersebut berasal dari Itali manakala ibunya berasal dari Negeri Sembilan tetapi dia dilahirkan di Kuala Lumpur.


“Beliau pernah bermain untuk Atletico Arrezo, sebuah kelab bola sepak di Itali ketika berusia 15 tahun dan kembali ke Malaysia pada usia 17 tahun untuk bermain di ATM (Piala Belia).

“Kini beliau memilih untuk bersama pasukan JDTIV untuk mengharungi cabaran dalam Piala Presiden musim 2015,” katanya. – MYNEWSHUB.CC

https://www.youtube.com/watch?v=-5eASv-u2Ig

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori