Saturday, October 26, 2024

Creating liberating content

Viral, Pramugara China Mirip...

PEMINAT K-Pop mulai 'histeria' selepas tersebar foto menunjukkan seorang pramugara China yang memiliki wajah...

Suami Terkejut ‘Isteri’ Sama...

JEMBER - Seorang lelaki terkejut besar selepas mengetahui ‘wanita’ yang dikahwininya beberapa bulan...

HFMD : Sebuah Bilik...

KUALA LUMPUR - Sebuah kelas di Sekolah Rendah Taman Tun Dr Ismail 2 di...

5 Perkara Yang Berlaku...

Tahukah anda, apa yang berlaku pada otak ketika melihat adegan seksual atau lucah?...

Salman Khan Bikin Panas, Buat Penerbangan Ditunda

SINONIM dengan kontroversi, nama pelakon Bollywood terkenal Salman Khan sudah biasa sangat dikaitkan dengan sikap tidak berdisiplinnya.

Terbaharu, pelakon kacak itu menjadi perbualan hangat media India apabila mencipta onar hingga mencetus perasaan berang dan geram dalam kalangan penumpang sebuah pesawat.

Kisahnya, satu penerbangan dari Sri Lanka ke Mumbai diumumkan mengalami delay kerana berdepan masalah teknikal.

Namun peliknya, setelah hampir setengah jam penumpang menanti kononnya untuk masalah teknikal tersebut diatasi, tiba-tiba muncul Salman Khan beserta pengawal peribadinya memasuki pesawat berkenaan.

Ini sekaligus mencetus prasangka dalam kalangan penumpang bahawa ‘masalah teknikal’ itu adalah pelakon tersebut!

“Selepas hampir setengah jam, Salman Khan beserta pengawal peribadinya, Shera berada dalam pesawat itu. Jadi, kami semua berpendapat pesawat tersebut lewat berlepas adalah disebabkan dia dan bukan masalah teknikal sepertimana diuar-uarkan,” kata satu sumber.

Tambahnya, rata-rata penumpang meluahkan perasaan tidak puas hati kepada anak-anak kapal kerana perkara ini telah menyusahkan orang lain yang terpaksa menunggu.


“Rata-rata tidak puas hati dan tertanya-tanya mengapa layanan khas tersebut diberikan kepada Salman sedangkan ianya menyusahkan penumpang lain, lebih-lebih lagi apabila masa mereka terbuang begitu saja dengan menunggu.

“Bukan itu saja, sebaik pesawat tiba di Mumbai pada pagi 30 Disember, Salman telah diberikan akses VIP untuk dibawa keluar segera, sebelum pesawat sempat sampai ke kawasan menurunkan penumpang,” adu sumber itu lagi.

Memanglah Salman Khan sebagai ikon terkenal patut menunjukkan contoh baik kepada peminatnya tapi dari sudut lain, kami berpendapat pihak yang salah dalam hal ini adalah syarikat penerbangan yang memberikan layanan double standard kepada penumpangnya.- MYNEWSHUB.CC

VIDEO ISU KONTROVERSI LIBATKAN SALMAN KHAN 

https://www.youtube.com/watch?v=XMKkWDnVefg

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori