Saturday, October 26, 2024

Creating liberating content

Awas Penyeludupan Di Sempadan...

KOTA BHARU - Agensi Kawalan Sempadan Malaysia (Aksem) Kelantan akan meningkatkan kawalan di sempadan Malaysia-Thailand di negeri ini bagi mengekang aktiviti penyeludupan lembu dari...

Jamaluddin Jarjis Balik Untuk...

KUANTAN - Tan Sri Dr Jamaluddin Jarjis yang menghadiri majlis perkahwinan anak perempuan...

Pemuzik Legenda Blues ‘BB...

LOS ANGELES - Penyanyi dan pemain gitar, Riley B King atau lebih popular...

Bekas Ahli UMNO Keluar...

KOTA KINABALU - Bekas ahli UMNO Sabah yang bertanding atas tiket Barisan Nasional...

PAS Dalam Bahaya Kalah Teruk PRU14 – Kit Siang

KUALA LUMPUR – PAS dalam bahaya kerana akan kehilangan hampir kesemua kerusi Parliman dan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dimenangi parti itu terutama di Selangor, Johor, Perak dan Pahang dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13)

Penasihat DAP, Lim Kit Siang berkata, senario itu berikutan langkah PAS mahu meneruskan pembentangan undang-undang hudud di Dewan Rakyat.

“Saya sangat `kagum’ dengan kenaifan Timbalan Menteri Besar Kelantan, Mohd. Amar Nik Abdullah yang tidak percaya bukan Islam menentang hudud dan hanya DAP yang bising.

“Biar saya nyatakan PAS dalam bahaya akan kehilangan hampir kesemua kerusi Parlimen dan DUN selain negeri-negeri utara tanahair,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.


Kata Kit Siang, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Timbalan Menteri Besar of Kelantan telah melakukan kerosakan yang teruk ke atas Pakatan Rakyat.

Menurutnya, PAS hanya mempunyai dua pilihan iaitu memperbaiki reputasinya dalam kalangan bukan Islam atau bertanding sendirian pada pilihan raya umum akan datang. – mynewshub.cc

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori