Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Kak ‘Ros’ Upin Dan...

KUALA LUMPUR - Watak 'Ros', kakak garang dalam siri animasi Upin dan Ipin,...

5 Alasan Terbaik Memilih...

TAIWAN mungkin satu destinasi yang sangat baru kepada ramai pengembara dan pelancong. Namun...

Dua Warga Emas Tinggal...

SEGAMAT: Dua warga emas yang tinggal sendirian, ditemukan lemas selepas rumah masing-masing ditenggelami...

Penyelia Kilang Maut Dalam...

REMBAU - Seorang penyelia kilang maut dalam kemalangan melibatkan empat kenderaan di KM...

WOW! Zain Saidin Dilantik Duta Ubat Kuat Seks Lelaki

JIKA si isteri semakin lebat rezekinya dengan perniagaan tudung yang laris di pasaran, si suami pun tak kurang kencang dapat job.

Suami kepada aktres jelita Rozita Che Wan atau Che Ta, Zain Saidin baru-baru ini telah dilantik sebagai duta ubat kuat seks lelaki, Pesona Rugosa.

zain

Selaku duta produk tersebut Zain berkata, dia percaya tugasan baharunya itu mampu mengurangkan kadar perceraian di kalangan rakyat Malaysia dengan membantu para suami menjalankan tangggungjawab batin mereka dengan baik.

zain `

“Saya tidak rasa jadi duta produk ini sesuatu yang memalukan kerana realitinya masalah dingin hubungan kelamin sememangnya berlaku yang mana ada pasangan mempunyai masalah kesihatan batin.


“Pada saya ia bertujuan baik untuk menyelamatkan rumah tangga seseorang seterusnya mungkin dapat mengurangkan kadar perceraian di negara ini.

“Saya anggap tawaran untuk menjadi juru cakap produk ini adalah rezeki selepas kahwin dan rezeki anak saya. Jadi saya ambil sahaja peluang itu kerana ia bukan sesuatu yang salah. Tentang promosi pula pengurusan saya yang uruskannya,” katanya, dalam satu laporan disiarkan MStar Online.

zain1

Ermmm, memang murni niat Zain nak bantu kurangkan kadar perceraian tu. Pada masa sama mesti bayaran masyuk ni kan… kalau tak bukan senang selebriti nak terima tawaran jadi duta produk begini kan… kan..

– MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori