Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Campak Bayi Dari Tingkat...

PEMBANTU kedai tergamak mencampak bayi perempuannya yang baharu dilahirkan dari tingkat empat rumah...

Skuad Hoki Lelaki Raih...

GOLD COAST — Skuad hoki lelaki negara bangkit merebut tiga mata pertama apabila...

Pistol Diacu Kepala, Pemain...

PEMAIN pertahanan Deportivo Cali, Juan Quintero terselamat daripada kecederaan apabila kenderaannya ditembak. Insiden tembak...

Lelaki Putus Tunang Akibat...

BAGAI jatuh ditimpa tangga, seorang lelaki menerima dugaan 'maha' berat gara-gara kesilapan sebuah...

Nahas Duke: Nak Jual Satria Bantu 2 Beradik Malang

INSIDEN kemalangan di Lebuhraya Duke benar-benar membuka mata ramai rakyat Malaysia yang prihatin. Antara yang dibimbangkan adalah nasib dua beradik malang, Nur Firuza Amira, 7, dan Nur Firuza Aqila, 4, selepas kematian kedua ibu bapa mereka, awal pagi Sabtu lalu.

Malah, terdapat seorang lelaki berhati mulia yang dikenali sebagai Lim Yusof, menawarkan untuk menjual kereta Proton Satria miliknya dan hasil jualan kereta itu akan disumbangkan kepada waris dua kanak-kanak tersebut untuk kelangsungan hidup mereka.

satria

Dalam insiden itu, pemandu Pajero, Fairuz Nizam Husain, 35, isteri, Nova Safitri Azhari, 27, dan bayi mereka berusia tujuh bulan, Nur Firuza Annisa maut selepas kenderaan mereka terbalik dan berpusing dipercayai akibat dilanggar kereta Myvi yang sedang berlumba di lebuhraya.


Pihak polis masih menyiasat kejadian tersebut dan menerusi laporan media elektronik, pihak berkuasa menjangkakan akan menyiapkan kertas siasatan kes terbabit Selasa ini.

– MYNEWSHUB.CC

Oleh: JULIANA JOHAR

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori