Thursday, October 24, 2024

Creating liberating content

Lawatan Najib Ke Pekan...

BERJIWA RAKYAT... Ketibaan Datuk Seri Najib Tun Razak di laman pekarangan Bangunan UMNO...

Ini Rupa-Rupanya Rahsia Awet...

MESKIPUN meniti usia 55 tahun, pengacara terkenal tanah air, Datuk Aznil Nawawi atau...

Pemecatan 3 Anggota UMNO...

MARAN - Tindakan Lembaga Displin Umno memecat tiga anggota Umno Bahagian Maran baru-baru...

Terengganu Kekal Had Umur...

KUALA TERENGGANU - Had umur minimum untuk berkahwin bagi orang Islam di Terengganu...

Firefly Tak Bagus, Luah Afdlin Shauki Selepas Ditinggal Pesawat

PELAWAK dan pengarah filem terkenal Afdlin Shauki mengkritik syarikat penerbangan Firefly sebagai “tak bagus” gara-gara ditinggalkan pesawatnya, Ahad lalu.

Menerusi perkongsian di Facebook, Afdlin mendakwa terpaksa berbuka puasa di lapangan terbang Senai bersama rakan pelawak, Johan kerana terkandas di sana.

Apa yang membuatkan Afdlin tidak puas hati adalah, pesawat Firefly yang sepatut dinaikinya bersama Johan berlepas 10 minit lebih awal daripada masa yang diberikan.

Sedangkan ketika penerbangan ke Johor pada sebelah paginya, Afdlin dan Johan dikatakan terpaksa menunggu pesawat syarikat tersebut yang mengalami kelewatan.

Berikut luahan hati Afdlin Shauki yang muatnaik di Facebook peribadi miliknya:


Sumber Foto: Facebook Afdlin Shauki
Sumber Foto: Facebook Afdlin Shauki

“Hari ni aku baru tahu yang Firefly tu adalah Airline yang tak bagus. Tak pernah aku naik flight yang terbang awal dari masanya.Kita dah check in awal dan dia terbang 10 minit. So sekarang kita tersadai di airport Senai.. buka kat airport je. Wowwwweee juneeejuice!!! Pagi tadi kita tunggu flight kau Firefly pasal flight kau delay.. sekarang kau boleh belah awal??? Tak masuk akai betui laaaa!!!”

Pelik juga.. secara logiknya memang jarang sangat ada syarikat penerbangan mahu pun bas ekspres sekalipun yang bertolak awal dari jadual sepatutnya tanpa memaklumkan kepada pelanggan mereka kan?

Sumber: Facebook Afdlin Shauki
Sumber: Facebook Afdlin Shauki

Lebih naya, Afdlin mendakwa terpaksa mengeluarkan wang bagi membeli tiket penerbangan yang baharu untuk pulang ke Kuala Lumpur selepas itu, sebagaimana dalam komennya kepada peminat di atas. – MYNEWSHUB.CC


Video Lawak Kenangan Afdlin Shauki Bersama Arwah Din Beramboi

Oleh: Rem Ramzi

1 komen

  1. Assalammualaikum dan salam ramadhan..buat warga panel mynewshub dan pembaca.lan terpaksa mengaduh kat cni,oleh kerana lan tak tahu lagi nak aduhkn pada siapa..lan sebenarnya ingin memohon dermah ikhlas daripada tuan puan atas sebab lan tak cukup wang untuk pulang semula ke malaysia..ceritanya cam ni.lan datang indonesia pada awal bln 6 ni.sampai kat cni dgn hajat nak kawen tetapi tertangguh coz isteri kena byr dendah g nak buat passport.skang kan tak tau nak fkr cam mana..0132069450

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori