Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Nasi Kambing Kat Kubur...

MELAKA - Nama hidangan di sebuah kedai makan yang menjual nasi Arab mungkin...

Pengusaha Kosmetik Bersaing Dalam...

KUALA LUMPUR - Pengusaha kosmetik tempatan perlu merebut peluang untuk bersaing dalam pasaran...

Kerajaan Setuju Kongsi Wang...

TUMPAT - Kerajaan Persekutuan dan kerajaan negeri Kelantan telah bersetuju untuk berkongsi secara...

Israel Tahan Mayat Pejuang...

BAITULMAQDIS - Israel menemui mayat lima rakyat Palestin dalam sebuah terowong di sempadan...

Isteri Kedua Ashraf Muslim Selamat Lahirkan Bayi Lelaki

WAH, meriah industri hiburan apabila seorang lagi selebriti dilaporkan sudah selamat menimang cahaya mata, baru-baru ini.

Tahniah diucapkan buat Ashraf Muslim yang kini sudah memiliki sepasang cahaya mata apabila isteri keduanya, Wan Sakinah selamat melahirkan bayi kedua mereka pada tanggal 14 September lalu tepat jam 1 pagi.

Alhamdulillah dan syukur pada Allah swt kerana pada tarikh 14 Sept 2015 jam 1 pagi.. Lega hati ini bila Isteriku Sakinah berjaya melahirkan seorang baby boy yg sangat comel. Alhamdulillah ibu dan anak dalam keadaan sihat serta baik belaka. Terima kasih sgt2 pada Allah kerana kurniakan lagi ahli dalam keluarga Ashraf. Rasa sedih dan happy sgt2 bila kita dapat rasa Allah sentiasa bersama2 dgn kita. Terima kasih yg tak terhingga kepada isteriku Dayana kerana sentiasa bersama2 kami n turn awak bulan Disember plak yer.. dan juga terima kasih kpd ahli keluarga kami dan sahabat2 kami yg sentiasa menyokong kami. Dan tak lupa kepada warga Wad Bersalin Hospital Kuala Lumpur kerana byk membantu dan memberi layanan yg baik kepada kami sekeluarga. Tak lupa mereka yg berada di Labour room malam itu.. Tq so much terutamanya Dr Ain dan akak nurse yg handle kami. Cukup lemah lembut dan sopan. Kalau ada salah silap dari kami, kami mohon maaf dan terima kasih semua. Doakan yg baik2 utk kami sekeluarga dan utk baby kami. InsyaAllah… Assalamualaikum. #syukuralhamdulillah #keluargakusyurgaku #kasihsayang #cinta #Allah #terimakasihAllah #hkl #wadbersalin

A photo posted by Ashraf Muslim (@ashrafmuslim) on Sep 14, 2015 at 11:02am PDT

Ashraf berkongsi khabar gembira itu menerusi laman Instagramnya, “Alhamdulillah dan syukur pada Allah SWT kerana pada tarikh 14 September 2015, jam 1 pagi. Lega hati ini bila isteriku Sakinah berjaya melahirkan seorang bayi lelaki yang sangat comel.”

Ashraf dan Sakinah turut mempunyai seorang lagi cahaya mata iaitu Sarah Ashraf yang kini sudah berusia 17 bulan. – MYNEWSHUB.CC


ashraf

Cinta punca Ashraf Muslim kahwin lagi

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori