Saturday, October 26, 2024

Creating liberating content

4 Unit Kedai 2...

BUTTERWORTH - Sederet empat unit kedai dua tingkat di Jalan Heng Choon Thian...

“Kenapa Tiba-Tiba Petik Nama...

KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Razak berkata, beliau tidak pernah bercakap dengan...

Lebih Baik Guna Duit...

KUALA LUMPUR - “Daripada berbelanja bawa balik rakyat kita di luar negara, baik...

Kontrak Monorel Scomi, Larsen...

KUALA LUMPUR - Kontrak Scomi Engineering Bhd dan Larsen & Toubro Ltd untuk...

Wanita Perlu Bantuan Rawat Leukemia

ALOR SETAR – Seorang wanita dari Kampung Bukit Seri, Pendang yang menghidap leukemia sejak dua tahun memerlukan bantuan bagi merawat penyakitnya.

Suaminya Abdul Hamid Aziz, 63, berkata oleh kerana beliau tidak lagi bekerja bagi menampung keluarganya, beliau memerlukan bantuan orang ramai untuk membeli ubat, lampin pakai buang, susu khas dan membiayai kos bayaran hospital isterinya yang mencecah sehingga RM500 sebulan.

“Dalam tempoh dua tahun ini memang banyak kali dia dimasukan ke hospital dan dalam sebulan, hanya dua atau tiga hari dia berada di rumah,” katanya yang sebelum ini bekerja sebagai buruh tetapi terpaksa berhenti bagi menguruskan isterinya.

Beliau berkata isterinya hanya terlantar di atas katil dengan berat badannya kini turun kepada 35 kilogram berbanding 68 kilogram semasa sihat.


“Saya juga tidak mampu membayar yuran persekolahan tiga orang anak saya,” katanya dan menambah beliau tidak menerima bantuan daripada mana-mana pihak.

Bantuan boleh disalurkan kepada Abdul Hamid melalui akaun Bank Simpanan Nasional 0211229000152945. Beliau boleh dihubungi di talian 013-5842499. – BERNAMA

[wpdevart_youtube]M8ZgqMiShbg[/wpdevart_youtube]

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori