Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Dung, Perdana Menteri Pertama...

KUALA LUMPUR - Kunjungan hormat Perdana Menteri Vietnam, Nguyen Tan Dung ke Parlimen...

Ruffedge Atur Strategi Dua...

PADA majlis perkahwinan pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura tempoh hari, nostalgia melanda...

Rasuah: Reman Koperal, Pemandu...

PUTRAJAYA - Tempoh reman seorang polis berpangkat Koperal dan seorang pemandu van dilanjutkan...

Pengguna WhatsApp Harus Tingkat...

SHAH ALAM - Pengguna aplikasi WhatsApp di negara ini harus mempertingkat kawalan kendiri...

Ibu Pengebom Paris Dakwa Anak Hadapi Tekanan Perasaan

IBU kepada salah seorang pengebom berani mati serangan di Paris, Perancis menyatakan anaknya berada dalam keadaan tertekan sekali gus membawa kepada perbuatan membunuh diri dengan meletupkan bom di tempat tumpuan umum.

Menurut si ibu, anaknya, Ibrahim Abdeslam, 31, ‘tidak bermaksud untuk membunuh sesiapa’ dalam mempertahankan tindakan arwah anaknya itu.

Selain itu, seorang lagi anak lelakinya, Salah Abdeslam kini berada dalam senarai orang yang paling dikehendaki pihak polis selepas berjaya melarikan diri menerusi sempadan negara Belgium sebaik sahaja serangan berlaku, Jumaat lalu yang mengorbankan 132 nyawa.

Salah Abdeslam menjadi orang yang paling dikehendaki pihak polis selepas berjaya melarikan diri sebaik serangan bom di Paris berlaku, Jumaat lalu.
Salah Abdeslam menjadi orang yang paling dikehendaki pihak polis selepas berjaya melarikan diri sebaik serangan bom di Paris berlaku, Jumaat lalu.

Ibrahim sebelum ini pernah ke Syria dan belajar ‘sesuatu’ namun ahli keluarga tidak percaya Ibrahim sanggup melakukan keganasan terhadap orang awam dan mereka percaya bom yang diikat di pinggang suspek meletup secara tiba-tiba yang mana dia tidak berniat pun untuk meletupkannya. – MYNEWSHUB.CC


Paris Attack | Bataclan Hostages Leave

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori