Thursday, October 24, 2024

Creating liberating content

Polis Jamin Siasat Menyeluruh...

JOHOR BAHRU - Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Johor...

“Jamal, Sila Datang Ke...

KETUA UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Yunos diarah segera untuk tampil...

Anwar Enggan Layan Desakan...

GEORGETOWN - Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, enggan melayan desakan sekumpulan Ahli...

Bekas Pengarah Protasco Bhd...

KUALA LUMPUR - Bekas pengarah Syarikat Protasco Bhd mengaku tidak bersalah di Mahkamah...

Lelaki Ditangkap Lakukan Seks Di Khalayak Ramai

LAS VEGAS – Seorang lelaki yang ditangkap kerana melakukan seks dengan seorang wanita di atas High Roller di Las Vegas, Nevada, Amerika Syarikat sebenarnya dijadualkan berkahwin dengan wanita lain pada hari berkenaan.

Phillip Frank Panzica ditangkap pihak polis tempatan selepas didakwa berbogel dan melakukan seks dengan Chloe Scordianos sehingga mengejutkan ramai pelancong yang kebetulan ada di situ.

Phillip Frank Panzica

Lelaki itu mendedahkan bahawa dia sepatutnya berkahwin dengan tunangnya, Mistie Bozant, sehinggalah dia mengetahui bahawa bayi yang dikandung oleh wanita itu sebenarnya adalah milik daripada benih lelaki lain.

“Saya berasa sangat teruk dan ia amat menghiris hati saya kerana bayi itu. Saya sayangkan bayi itu,’’ katanya. Phillip dan Chloe sebelum itu dilihat melakukan hubungan seks menerusi cermin kaca.

Mereka telah diberikan amaran melalui sistem pembesar suara supaya menghentikan perbuatan jimak itu, kerana ramai pelancong menyaksikan perbuatan tidak senonoh terbabit.


Namun di sebalik amaran keras terbabit, mereka tetap tegar meneruskan hubungan seks itu selama 30 minit hinggalah ditangkap oleh polis.

Ketika ditahan, mereka menyatakan bahawa perbuatan itu hanya untuk berseronok dan tidak menyedari bahawa ia diperhatikan ramai.

Phillip dan Chloe didakwa di mahkamah kerana melakukan seks di khalayak ramai. Kes mereka telah ditangguhkan dan sebutan kes ditetapkan bulan depan.

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori