Monday, October 28, 2024

Creating liberating content

Hawar Berdarah: Lapor Segera...

KUALA TERENGGANU - Penternak lembu dan kerbau di Terengganu perlu melaporkan kepada Jabatan...

Tumbuk Vagina – Wanita...

SABTU lalu,seorang wanita bernama Azmina sedang berjalan di tengah kota London apabila seorang...

Singa Terselamat Lepas Kisahnya...

SEEKOR singa di Kruger National Park, Afrika Selatan, berjaya diselamatkan selepas kisah jerat yang...

PAS Akan Bertanding Pada...

KUALA LUMPUR: PAS membuat keputusan bertanding pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak Ke-12 dan akan memutuskan jumlah kerusi setelah berunding bersama PAS Sarawak.Timbalan Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Ibrahim Tuan Man, berkata perundingan itu dijadualkan berlangsung bersama PAS Sarawak pada hujung minggu ini.

Polis Thailand Temui Mayat Rakyat Malaysia Di Sungai Golok

NARATHIWAT – Mayat seorang warga Malaysia dengan kesan kecederaan di muka ditemui terapung di Sungai Golok di Pengkalan Jambu, Narathiwat pagi Ahad.

Menurut Timbalan Ketua Polis Sungai Golok, Lt Wae Alif Wae Desa, mangsa dikenali sebagai Azami Mohamed, 38, dari Kampung Pasir Kelang Baru, Kuala Krai, Kelantan.

“Hasil pemeriksaan, terdapat kesan lebam dan luka yang teruk di bahagian pipi mangsa yang dipercayai akibat dipukul dengan objek keras,” katanya kepada pemberita hari ini.

Mangsa ditemui dalam keadaan lengkap berpakaian sempena sambutan Hari Cowboy Malaysia-Thai yang diadakan di Sungai Golok malam semalam, menurut Wae Alif.

Beliau berkata mayat mangsa telah dihantar ke Hospital Sungai Golok untuk dibedah siasat sebelum diserahkan kepada keluarganya, manakala pihak polis meneruskan siasatan tentang motif kejadian. – BERNAMA

  • Lagi berita berkaitan:
  • Mayat

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori