Monday, October 28, 2024

Creating liberating content

Justin Bieber, Kanye Boikot...

PENYANYI terkenal Justin Bieber, Kanye West dan Drake dilaporkan mahu memboikot Anugerah Grammy...

“Ini Bukan Negeri Taliban”...

JOHOR BAHRU - Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar mengarahkan supaya...

EU Bayar Rusia RM4.5...

BRUSSELS – Ketua Hal Ehwal Luar Kesatuan Eropah (EU), Josep Borrell membuat pengakuan...

Budak Bahayakan Diri, Enggan...

CHINA – Gara-gara bimbang dimarahi ibunya kerana gagal membuat kerja sekolah, seorang budak...

Cara Pakatan Harapan `Cover’ Malu Himpunan Tiada Sambutan

KUALA LUMPUR – Pakatan Harapan Perak menghasut orang ramai supaya tidak menghadiri sebarang program melibatkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Hasutan itu dipercayai dibuat gara-gara rasa tidak puas hati Pakatan Harapan terhadap sambutan hambar orang ramai ke atas himpunan anjuran mereka di Selangor malam tadi.

Untuk rekod, himpunan anjuran pembangkang bagi mendesak Najib berundur yang turut disertai Tun Dr. Mahathir Mohamad itu gagal mendapat sambutan walaupun ia telah diwar-warkan secara besar-besaran sejak minggu lalu.

“Pelbagai pendekatan boleh disuarakan dengan berbagai keadaan terutamanya dan jika Najib berada di Perak kelak, kita perlu sama-sama memboikot kehadirannya,” kata Timbalan Ketua Pemuda PAN Perak, Mohd. Fitri Asmuni dalam satu kenyataan media hari ini.


Mohd. Fitri dalam pada itu berkata, Pemuda PAN Perak menyokong penuh penglibatan Mahathir dan Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam program anjuran Pakatan Harapan.

Mahathir dan Muhyiddin bersengkongkol rapat dengan pemimpin Pakatan Harapan termasuk DAP dalam agenda mereka menjatuhkan Perdana Menteri secara tidak demokratik. – mynewshub.cc

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori