Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Najib Dikompaun RM3,000

KUALA LUMPUR - Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dikompaun RM3,000 atas...

Ribuan Hadiri Jelajah Ceramah...

TEMERLOH - Jelajah Ceramah Umum Himpunan Penyatuan Ummah yang diadakan di Dataran Sri...

“Bila Gaduh Padam Gambar,...

PELAKON Sharnaaz Ahmad atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad bin Basir Ahmad, 30, memberitahu...

FAM Beri Bayangan Positif...

SEPANG – Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) Datuk Mohd Yusoff Mahadi...

Pink Selar Kim K Tentang Foto Bogelnya

PENYANYI popular antarabangsa, Pink menyelar tindakan keterlaluan bintang program realiti TV, Kim Kardashian tergamak memuat naik foto bogelnya menerusi laman Instagramnya.

Menurut beliau lagi, Kim K tidak perlu bertindak sedemikian semata-mata untuk mengingatkan para peminatnya tentang sambutan ‘Hari Wanita Sedunia’ yang disambut pada 8 Mac setiap tahun.

Penyanyi yang berusia 39 tahun itu juga menasihati wanita seluruh dunia supaya menggunakan akal, kekuatan, etika kerja, bakat dan kelebihan yang dimiliki sebaik mungkin bukan alat sulit untuk meraih perhatian.

Ujar pelantun lagu tema rancangan temu bual terkenal The Ellen DeGeneres Show, ‘Today’s The Day’, rasa bangga dan maruah diri lebih penting daripada keseronokkan yang hanya sementara ekoran perhatian yang diraih.

3208750200000578-3484240-image-a-54_1457541271515

 “Teruskan menjadi contoh yang tidak baik kepada generasi muda. Anda tidak perlu memberi alasan bodoh untuk diri sendiri.  Anda berhak untuk untuk berkongsi pendapat atau perasaan dan saya sedia mendengarnya tetapi sama sekali tidak akan mengubah pendirian saya,” kata Pink pada laman Twitternya.


Selain itu, pelakon Chloe Moretz turut meluahkan rasa kecewanya mengenai foto bogel Kim K di akaun Twitternya.

GUY

“Saya benar-benar berharap anda sedar apa matlamat utama wanita muda, mengajar mereka sesuatu yang berguna lebih baik daripada sekadar menawarkan badan kita,” tegur Chloe.

Dua hari lalu Kim Kardashian telah memuat naik dua foto bogel sempena samburan Hari Wanita Sedunia di laman Instagram dengan kapsyen “When you’re like I have nothing to wear LOL”, “#Liberated”. -MYNEWSHUB.CC

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=4z29oogjEGE]

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori