Thursday, October 24, 2024

Creating liberating content

Jangan Lepas Negeri Kedah...

PENDANG - Rakyat Kedah dinasihat supaya jangan mengulangi kesilapan pada pilihan raya umum...

Kegagalan PH Tunai Janji...

JOHOR BAHRU - Barisan Nasional (BN) Johor sudah menjangkakan kerajaan Pakatan Harapan (PH)...

Inspektor Polis Minta, Terima...

SHAH ALAM - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan seorang pegawai polis berpangkat...

Singapore Airlines Tersilap Harga,...

SINGAPURA ƃĀ¢Ć¢ā€šĀ¬Ć¢ā‚¬Å“ Di sebalik kecanggihan perkhidmatan, syarikat penerbangan kebangsaan Singapore Airlines (SIA) hari...

PTK Dan Solidariti Menyokong Pimpinan Najib Razak

KUALA LUMPUR – Gabungan Pengamal Perubatan Tradisional Dan Komplementari (PTK) hari ini tampil menyatakan sokongan dan komitmen terhadap kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

DSC_9419

Antara badan induk pengamal perubatan yang hadir pada sidang media di Hotel Putra di sini itu ialah Gabungan Pertubuhan Pengamal Perubatan Melayu Malaysia (GAPERA), Pertubuhan Perubatan India Malaysia (PEPTIM), Federation of Complementary Natural Medical Association Malaysia (FCNMAM), Federation of Chinese Physicians and Medicine Dealers Association of Malaysia (FCPMDAM) dan Malaysian Chinese Medical Association (MCMA) serta beberapa badan-badan kecil yang bernaung dibawah persatuan ini.

Solidariti gabungan pengamal PTK yang diwakili oleh Yang Dipertua GAPERA, Mohd. Adzhar Latif berkata, persidangan yang diberi nama ƃĀ¢Ć¢ā€šĀ¬Ć‹Å“Solidariti Membawa RahmatƃĀ¢Ć¢ā€šĀ¬Ć¢ā€žĀ¢ adalah bertujuan untuk menzahirkan dan melahirkan hasrat menyokong kepimpinan Najib.

YDP GAPERA MOHD ADZHAR BIN LATIF
Yang Dipertua GAPERA, Mohd Adzhar Latif

Sebagai badan yang beroperasi di bawah naungan kerajaan Malaysia dan berpegang teguh prinsip taat kepada pemimpim adalah menjadi tanggungjawab PTK untuk menyokong pucuk pimpinan dan menolak sebarang bentuk deklarasi yang menggugat kepimpinan Perdana Menteri.


PTK yang telah sedekad memberi sumbangan kepada penjagaan kesihatan rakyat Malaysia meliputi semua mobility atau bidang amalan Perubatan Islam, Melayu, Cina, India dan Komplementari.

ƃĀ¢Ć¢ā€šĀ¬Ć…ā€œKami percaya dengan kepimpinan dan keprihatinan PM bahawa PTK akan menjadi salah satu agenda keutamaan kepada program transformasi nasional,ƃĀ¢Ć¢ā€šĀ¬Ć‚Ā ujarnya pada sidang media itu. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori