Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Pemimpin Komponen Pakatan Tak...

emimpin tertinggi rakan komponen Pakatan Rakyat (PR) dari DAP dan PKR tidak kelihatan...

JPP Bukan Jentera Bawa...

KUALA TERENGGANU – Jawatankuasa Perwakilan Penduduk (JPP) bukanlah ejen untuk agenda politik Barisan...

Bapa Tumbang, Hempap Anak...

RAKAMAN kamera litar tertutup (CCTV) di China merakamkan aksi seorang bapa mengheret anaknya...

Lukisan Termahal Di Dunia...

BASEL, Switzerland – Lukisan yang dihasilkan Paul Gauguin pada abad ke-19 berjaya memecahkan...

Jenazah Murid Maut Dipercayai Dipatuk Ular Selamat Dikebumikan

KOTA BHARU – Jenazah murid Tahun Satu Sekolah Kebangsaan Dato’ Hashim 1, Pengkalan Chepa di sini yang meninggal dunia dipercayai akibat dipatuk ular semalam, selamat dikebumikan hari ini.

Jenazah Nuriey Nadhirah Roslan, 7, dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Che Latiff, Jalan Kuala Besar, Pantai Cahaya Bulan (PCB) dekat sini, pada pukul 9.45 pagi.

Turut hadir bapanya Roslan Ghazali, 33, ibunya Wan Nor Izatul Azwana Mohamed, 28, dan 100 anggota keluarga serta penduduk kampung.

Terdahulu, jenazah anak sulung daripada dua beradik itu disembahyangkan kira-kira 50 anggota keluarga dan penduduk kampung di kediamannya di Taman Buaya, Pantai Cahaya Bulan.

Allahyarham Nuriey Nadhirah, dipatuk reptilia itu di betis kiri ketika bermain di kawasan taman di hadapan kelasnya pada waktu rehat, kira-kira pukul 10 pagi.


Sementara itu, Wan Nor Izatul Azwana berkata beliau reda dengan pemergian anak sulungnya itu sambil meminta pengguna media sosial supaya menghentikan penyebaran gambar arwah anaknya yang boleh mengaibkan seluruh anggota keluarga.

Beliau juga terkilan dengan viral yang mendakwa anaknya itu hidup semula malam tadi, sehingga mengganggu beliau dan anggota keluarganya yang lain. – BERNAMA

  • Lagi berita berkaitan:
  • ular

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori