Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

PRN Sarawak: DAP ‘Tikam’...

KUCHING - Tidak sampai 24 jam calon PKR, Voon Shiak Ni melancarkan maskot...

Bagaimana ATM Boleh Keluarkan...

ANEH dan pelik. Mana mungkin wang kertas sah yang dikeluarkan sendiri oleh pihak Bank...

APMM Kuching Patahkan Cubaan...

KUCHING - Agensi Penguatkuasa Maritim Malaysia (APMM) dari Daerah Maritim Kuching mematahkan percubaan...

Panas!!! Awek Tukang Gunting...

TULAR beberapa foto tukang gunting rambut sebuah salon rambut di Thailand menerusi laman...

Victoria Beckham Berkenan ‘Calon Menantu’ Anak Sulung

SEBELUM ini memang terdengar ura-ura mengatakan pelakon, Chloe Grace Moretz menjalinkan hubungan cinta dengan anak sulung pasangan Beckham iaitu Brooklyn Beckham.

Kenyataan itu perkuatkan lagi apabila baru-baru ini Chloe dan ibunya dijemput menghadiri makan malam bersama keluarga Beckham di kediaman pasangan popular itu yang terletak di Los Angeles, Amerika Syarikat.

Malah, menurut sumber majalah terkenal People, sepanjang majlis makan malam berlangsung, Victoria dilihat cukup berkenan dengan teman rapat anak sulungnya itu.

Brooklyn, 17, dan Chloe, 19, juga dikhabarkan tidak segan silu menunjukkan aksi mesra di hadapan ibu bapa masing-masing sepanjang majlis berlangsung apabila sering kali berpegangan tangan dan ada ketika Brooklyn melentukkan kepalanya ke bahu Chloe.

beckss


Satu sumber juga memberitahu: “Victoria juga beralih daripada kerusinya untuk duduk dekat dengan Chloe dan mereka berdua saling berbual mesra antara satu sama lain.”

Brooklyn dan Chloe digosipkan bercinta sejak dua tahun lalu namun masing-masing tidak mengia mahupun menafikan hal tersebut kepada pihak media. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori