Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

“Dia Tidak Pernah Jadi...

USAI memberikan keterangan sebanyak 13 perkara berhubung isu pembubaran rumah tangganya, penyanyi Hafiz...

Isu Tukar Tanah Mindef:...

Kuala Lumpur : Menteri Besar Johor Datuk Onn Hafiz Ghazi memberi keterangan kepada...

PM Umum Tambahan RM30...

Shah Alam : Datuk Seri Anwar Ibrahim bersetuju untuk menyalurkan peruntukan tambahan sebanyak...

PM Arah 4 Agensi...

PUTRAJAYA – Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob telah mengarahkan empat agensi...

Peluk Usher: ‘Saya Bukan Nak Puaskan Hati Orang’

BARU-BARU ini, penyanyi Yuna dihentam teruk peminat yang tidak berpuas hati tindakannya memeluk rakan duetnya, penyanyi antarabangsa, User ketika persembahan di Amerika Syarikat.

Susulan hentaman dan tohmahan diberi kepadanya, Yuna akhirnya tampil membidas segala kritikan dilemparkan kepadanya dengan mengatakan kehadirannya dalam bidang seni bukan untuk memuaskan hati semua pihak.

“Khas untuk semua yang berjaya buat saya trending. Saya dah cakap sebelum ni, saya berada di sini bukan untuk puaskan hati mana-mana pihak. Terutamanya buat lelaki yang tidak percaya dengan kebolehan wanita.

“Puas kutuk saya, nanti apabila nampak saya di pusat beli belah, anda juga yang akan datang untuk bergambar dengan saya,” kata Yuna atas nama sebenarnya Yunalis Mat Zara’ai, 29, kepada kepada BH Online.

“Jangan ingat saya tak tahu apa anda buat untuk hidup. Kita bukannya bodoh. Jika ada satu peratus yang benci saya, masih ada 99% peminat saya yang akan terus sokong saya. Saya tak pernah lupakan anda,” jelasnya lagi.


Sebelum ini, sebuah video menunjukkan Yuna dan Usher sedang menyanyikan lagu hits, Crush menjadi trending apabila pada penghujung persembahan itu, mereka telah berpelukan.

Babak romantis tersebut menimbulkan rasa marah beberapa pihak mendakwa ia tidak bersesuaian dengan imej Islam yang dibawa oleh Yuna. – MYNEWSHUB.CC

40 KOMEN

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori