Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Mangsa Banjir Di Raub...

KUANTAN - Tujuh mangsa banjir masih berada di pusat pemindahan sementara di...

GINTELL DeSpace Royale Blue,...

HOW would you like to rest, relax and recuperate in luxury, while experiencing...

“Saya Dihukum Kerana Gesa...

PETALING JAYA - Haziq Abdullah Abdul Aziz, lelaki disebalik dakwaan video seks sejenis...

VIDEO: Ngeri..Budak Lelaki Dilanggar...

SENTIASA awasilah anak-anak kecil ketika mereka sedang bermain dan kalau boleh elakkan mereka...

‘Gelojoh’ Jalankan Tugas, Anggota Polis Ditahan Reman

AKIBAT bertindak tanpa usul periksa, seorang anggota polis berdepan dengan tindakan tatatertib apabila menahan seorang guru yang disangka penagih dadah di Lenggong, Perak.

Ketua Polis Perak, Datuk Seri Abdul Rahim Hanafi berkata, anggota dari Balai Polis Lenggong, Gerik itu ditahan dan disiasat mengikut Seksyen 325 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan.

“Siasatan akan dilengkapkan dan dirujuk ke Pengarah Pendakwaan Negeri Perak untuk tindakan lanjut,” katanya dalam kenyataan semalam.

Anggota polis berpangkat konstabel yang berusia 32 tahun itu ditahan reman enam hari bermula hari ini. Mangsa insiden tersebut dikenali sebagai Sheikh Ashrof.

Baca: Polis Tahan Guru Yang Disangka Penagih Dadah

Dalam kejadian 30 Ogos lalu pada 7.15 malam, guru dari Sekolah Kebangsaan Bukit Sapi, Lenggong dalam perjalanan pulang selepas selesai kelas tambahan untuk murid calon Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR).


Difahamkan, guru yang juga bekas wartawan sebuah akhbar tempatan itu cuba melarikan diri selepas dihampiri dua lelaki yang memakai topi keledar kerana menyangka meraka adalah orang jahat.

Video kejadian tersebut tersebar di media sosial memaparkan kekasaran dua anggota polis yang dikatakan dari cawangan narkotik itu memberkas guru berkenaan dengan memulas tangannya sebelum digari hingga menyebabkan tangan kirinya patah. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori