Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Cuaca Mendung Tak Halang...

KUALA LUMPUR - Walaupun cuaca mendung dan menunjukkan tanda-tanda hendak hujan tidak menghalang...

Bekas Ahli Majlis Bandaraya...

Georgetown : Bekas Ahli Majlis Bandaraya Pulau Pinang antara individu beragama Islam yang...

Pelajar Tingkatan 3 Antara...

MELAKA - Seorang pelajar perempuan tingkatan tiga antara empat pasangan ditahan dalam operasi...

Pelaburan RM25.5B: Amazon Percaya...

KUALA LUMPUR : Keputusan Amazon Web Service (AWS) membuat pelaburan sebanyak RM25.5 bilion...

“Mereka Merayu Saya Jadi Presiden,” Kata TMJ

KUALA LUMPUR – “Sewaktu dahulu saya menyatakan minat untuk menduduki jawatan Presiden (FAM) mereka menolak saya,” titah Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim.

Baginda bertitah, apabila baginda menyatakan akan membina sebuah empayar bola sepak, mereka turut mentertawakan dan mengejek baginda.

Bagaimanapun, titah Tunku Ismail, hari ini pihak terbabit merayu kepada baginda supaya menjadi presiden dan ada diantara mereka cuba meniru apa telah baginda lakukan.

“Itulah sebabnya pada masa ini saya memilih untuk duduk berdiam, lihat dan senyum,” titah baginda dalam satu kenyataan di laman Facebook rasmi kelab bola sepak Johor Darul Ta’zim (JDT) hari ini.

Terdahulu, Tunku Ismail yang merupakan pemilik JDT mengingatkan semua pihak tindakan baginda memasuki industri bola sepak telah ‘menggegarkan’ semua pihak.


Titah baginda, kehadiran baginda dalam kancah sukan bola sepak tanah air untuk memastikan semua pihak bangun dari `tidur dan mengubah pemikiran semua.

“Pada hari ini anda mempunyai sebuah kelab yang paling pesat berkembang dan yang paling berjaya di Asia Tenggara,” titah baginda dipercayai merujuk kepada pasukan JDT. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori