Thursday, October 24, 2024

Creating liberating content

5 Suspek Samun, Pecah...

JOHOR BAHRU - Polis menahan empat lelaki dan seorang wanita yang dipercayai terlibat...

Diana Danielle Pertahan Kaedah...

SUSULAN kenyataan dikeluarkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) yang menetapkan beberapa garis panduan...

Laman Web Tawar Teman...

CUBA cakap, barang palsu dan tiruan apa yang tidak ditawarkan di negara China?Malah satu...

PAS Tak Tetap Syarat,...

SHAH ALAM - PAS menyarankan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin agar individu...

Pertahanan Kuantan FA Perlu Diperkuat – Zulhamizan

KUANTAN – Skuad Kuantan FA perlu menguatkan barisan pertahanannya supaya tidak mudah dibolosi dalam menghadapi saingan musim ini, kata pengendalinya Zulhamizan Zakaria.

Beliau berkata akibat kesilapan bahagian pertahanan pasukannya itu ketika permainan menentang UiTM FC di Stadium Darul Makmur di sini semalam telah menyebabkan pihak lawan memperoleh satu gol.

“Kita berjaya menghasilkan tiga gol namun akibat kesilapan bahagian pertahanan ia telah memberikan pihak lawan peluang untuk menjaringkan satu gol.

“Kelemahan tersebut perlu diperbaiki segera kerana kami akan bertemu Negeri Sembilan pada Jumaat ini yang kini berada di puncak liga,” katanya kepada pemberita selepas tamat perlawanan berkenaan.

Zulhamizan berkata berikutan jadual perlawanan yang ketat dalam tempoh dua hari ini pasukannya perlu membuat persiapan tambahan daripada aspek fizikal dan mental.


Dalam pada itu, Ketua Jurulatih UiTM FC Wan Mustafa Wan Ismail berkata beliau tidak menjangkakan pasukan bimbingannya itu tewas kepada Kuantan FA kerana mereka beraksi secara konsisten sejak awal musim.

“Ini merupakan kekalahan pertama UiTM dan saya berharap anak buah saya akan kembali bangkit melakar kemenangan pada perlawanan seterusnya,” katanya. – BERNAMA

Kategori