Saturday, October 26, 2024

Creating liberating content

Kemelut Politik, Bursa Malaysia...

KUALA LUMPUR - Harga saham di Bursa Malaysia meneruskan penyusutan pada pembukaan dagangan...

“Projek Infrastruktur China Rapatkan...

PROJEK infrastruktur China membantu merapatkan jurang ekonomi di negara hos, menurut satu kajian...

PRN Sarawak: BN Menang...

KUCHING - Calon Barisan Nasional (BN), Dr. Haji Abdul Rahman Ismail diisytiharkan menang tanpa bertanding...

M’sia Tandatangani Dua Perjanjian...

Malaysia telah menandatangani dua daripada lima perjanjian atau konvensyen angkasa lepas antarabangsa berkaitan...

Ohsem! RM28 Boleh Layar Facebook Secara Percuma!

BERITA baik buat pengguna pelan prabayar Digi Prepaid Live yang ‘gila’ strim video dan lagu-lagu kegemaran anda!

Kini, anda boleh menambah kuota internet berkelajuan tinggi sebanyak 5GB High Speed Internet serta melayari Facebook secara Percuma—dengan harga hebat iaitu hanya RM28 sebulan!!

Strim video daripada YouTube atau di Facebook Live sudah menjadi perkara yang semakin popular dilakukan untuk mengisi masa senggang terutamanya bagi mereka yang mempunyai vlog sendiri.

Ohsem! RM28 Boleh Layar Facebook Secara Percuma!

Dengan Facebook Live, anda boleh buat LIVE macam-macam seperti surprise rakan-rakan anda dengan memberikan gambaran secara langsung terhadap konsert yang anda sedang nikmati atau tarikan perlancongan yang anda kunjungi tanpa perlu terkejar-kejar mencari wi-fi  untuk memuat naik video-video tersebut.

Lagi-lagi zaman teknologi yang sedang berkembang sekarang, anda juga boleh stream Facebook video ke TV anda melalui Chromecast atau Apple TV.

Bukan itu sahaja, malah tawaran terbaru Digi ini membolehkan anda strim video di mana-mana sahaja walaupun ketika menikmati secawan kopi bersama teman di kafe, memanjakan diri di spa atau ketika sedang bersenam di gym!

Bayangkan, dengan penggunaan Facebook Percuma, kini anda tidak lagi ketinggalan terhadap trend-trend terkini, sentiasa up-to-date dengan perkembangan semasa dan juga gosip-gosip terhangat!


Ohsem! RM28 Boleh Layar Facebook Secara Percuma!

Bagi pencinta muzik dan video pula, anda mesti mahu stream app kegemaran anda seperti Joox, Spotify, Astro On the Go, Iflix dan lain-lain sepanjang masa. Jangan risau, hanya tambah RM28 sahaja anda boleh dapat 5GB Internet dengan kelajuan yang tinggi!

Lagi murah dan kini dunia anda tidak akan senyap-sunyi lagi dan sentiasa ceria dengan alunan muzik daripada artis kegemaran anda!

Jadi, apa ditunggu lagi! Cepat tambah nilai Pelan Internet serendah RM28 ini untuk pakej prabayar Digi anda serta dapat merasai sendiri pengalaman dunia jalur lebar yang cukup menarik ini.

Untuk makluman yang lebih lanjut, jom klik pautan ini: www.digi.my/mnhlive sekarang juga! – MYNEWSHUB.CC/SK

Kategori