Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Laporan Polis Bertambah, Boy...

MAKIN PANAS... Sebanyak 201 laporan diterima pihak polis mengenai kes penipuan perumahan banglo...

Rejim Assad Tawan Semula...

DOUMA - Rejim Syria, semalam semakin hampir menawan keseluruhan kubu kuat pembangkang di...

Tidak Hadir Parlimen Bukan...

KUALA LUMPUR - Ketidakhadiran menteri, timbalan menteri dan anggota Parlimen Pakatan Harapan (PH)...

Qantas Cipta Rekod, 3...

SYDNEY – Syarikat penerbangan terbesar Australia, Qantas hari ini mengesahkan mereka mencipta sejarah...

Janna Nick Sertai Muay Thai Untuk Kurus Dalam Drama

KUALA LUMPUR – Demi menjayakan watak dalam drama baharu, Coffee Prince, aktres, Janna Nick sanggup berhempas pulas menyertai sukan Muay Thai semata-mata untuk tampil lebih kurus.

Jelas pelakon dengan nama sebenarnya Nurul Jannah Muner ini, dia menyertai sukan lasak tersebut sejak sebulan lalu dan kini gadis yang berusia berusia 22 tahun itu gigih menjalani latihan secara intensif hampir setiap malam.

“Kalau hendak dikatakan sebagai penat, memang saya berpeluh habis. Tetapi ini juga adalah salah satu cara untuk saya dapat tampil dengan bentuk badan yang lebih kurus selain turut sihat anggota tubuh badan.

“Saya akan memulakan penggambaran drama ini tidak lama lagi iaitu selepas penggambaran drama Malaysia-Indonesia berjudul Dia tamat,” kata Janna yang kini semakin bersemangat menceburi bidang perniagaan.

Difahamkan, aktres drama bersiri popular Syurga Nur dan Kau Aku Kita ini, bakal bergandingan dengan aktor kacak, Fattah Amin dalam drama yang bakal ditayangkan menerusi saluran stesen berbayar tempatan Astro itu.


Janna pernah mendapat perhatian antarabangsa apabila meninggalkan komen menerusi Instagram menggesa model, pelakon dan deejay terkenal kelahiran Australia, Ruby Rose untuk menambahkan berat badan dirinya.

Ramai peminat selebriti itu yang memiliki 10 juta pengikut di laman sosial tersebut dan merupakan pengamal LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual, Transgender) berang dengan kritikan Janna berkenaan. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

Kategori