Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Ibu Derma Rahim Untuk...

BEIJING - Seorang wanita tempatan bernama Yang Hua di Ankang, wilayah Shaanxi mengadu...

Batu Puteh: Singapura Jawab...

PUTRAJAYA - Singapura dijangka memberi jawapan kepada permohonan Malaysia untuk menyemak semula keputusan...

Felda United Terus Kekal...

KUALA LUMPUR – Pendahulu Liga Premier, Felda United mengekalkan kedudukan teratas selepas menang...

Jamal Bebas Dengan Ikat...

SHAH ALAM - Mahkamah Tinggi Shah Alam hari ini membenarkan Pengerusi Gabungan NGO...

Janna Nick: Tak Mungkin Jatuh Hati Dengan Fattah

TERANG lagi bersuluh, sememangnya Fattah Amin sering terjebak dengan cinta lokasi; bermula Sherry Ibrahim, Neelofa dan kini Fazura, apakah selepas ini hati Fattah beralih kepada Janna Nick pula?

Bakal digandingkan bersama menerusi drama bersiri terbaharu adaptasi siri popular Korea Selatan berjudul Coffee Prince, Janna berkata ianya ‘mustahil’ untuk dia menjalinkan hubungan dengan aktor kacak itu.

“Bila timbul isu Fattah akan jadi hero drama tersebut, tidak dinafikan saya turut dikaitkan dengan dia sehingga ramai yang bimbang terjebak dengan cinta lokasi.

“Ia selepas wujudnya fenomena Lofattah dan Fattzura. Saya jamin cinta lokasi itu tidak akan terjadi. Bukan hendak cakap besar, kalau benar ia hendak terjadi.

“Sudah lama saya terjebak dengan cinta lokasi. Lebih baik elak, tidak kisah siapa hero yang akan bersama saya dalam drama itu, saya tidak ada masalah untuk jalan komitmen dalam lakonan,” katanya memetik sebuah akhbar mingguan.

Nampak tu? Bersungguh-sungguh Janna membidas ramalan para peminat. Risau pula akibat terlalu lantang, Janna ‘ter’jatuh cinta pula dengan Fattah nanti!

Dalam pada itu, meskipun drama tersebut belum memulakan penggambaran lagi, namun ianya sudah mencetuskan perdebatan luar biasa.


Ada yang berpendapat, drama terbaru Micheal Ang itu tidak sesuai jika watak utamanya yang dilakonkan aktor Gong Yoo, diberikan kepada Fattah, dan tidak kurang juga yang memberikan respon positif.

Lebih melucukan, ada dalam kalangan netizen yang mengatakan mereka sudah muak menonton lakonan ‘kayu’ Fattah di kaca televisyen.

Kita tunggu sajalah, mana tahu adaptasinya menjadi dan bakal mencetuskan fenomena sehebat Suri Hati Mr. Pilot! – MYNEWSHUB.CC

Kategori