Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Harga Kereta CKD Diramal...

SHAH ALAM - Beberapa penjual kereta meramalkan harga kenderaan pemasangan tempatan (CKD) meningkat...

Siti Nurhaliza Tidak Mahu...

HASRAT orang ramai yang mahu menyaksikan anak penyanyi tersohor negara, Datuk Seri Siti...

Soal Lanjutan Moratorium Belum...

KUALA LUMPUR - Dewan Rakyat dimaklumkan hari ini bahawa lanjutan moratorium selepas tamat...

RM100 Juta Kerja Pascabanjir

KUALA LUMPUR: Kerajaan menyediakan RM100 juta bagi menggerakkan kerja pascabanjir.Selain itu, Perdana Menteri,...

Bella Bergurau Dengan Aliff, Perlian Makan Dalam…

INI bukan kisah tentang kes curang atau kantoi karaoke. Tapi ni story perli kelakar si isteri untuk suaminya.

Kali ni kita tinggalkan kejap tentang isu curang atau kantoi karaoke tu. Ramai yang tahu Bella Astillah, isteri pada Aliff Aziz tetap tenang menghadapi dugaan rumah tangganya.

Walaupun ramai yang mengecam dengan perbuatan suaminya itu, namun Bella tetap terbuka hati untuk terus menerima jejaka tinggi lampai itu dan memberikan peluang kedua padanya.

Semalam, Bella ada up satu Insta story yang memang jelas dia memerli suaminya sendiri dengan Afifah Nasir, gadis ‘antagonis’ yang sedang hangat diperkatakan.

Amboi Bella... Cool betul awak siap boleh gurau lagi. Mungkin inilah caranya bagi Bella untuk menutup segala kesedihan yang dirasainya sejak kejadian tersebut. Yang lucunya, Bella siap tulis “Izinkan aku memgang tanganmu” lagi tu. Aliff kena lah redha ya apa yang Bella buat ni, sebab memang silap awak sendiri sebelum ni.

Semalam pun baru berlangsung photoshoot si kecil Mohamad Ayden Adrean, anak kepada pasangan ini. Bertuah si comel ni, kecil-kecil dah merasa jadi model ya.


Bella pun ada memuat naik satu gambar si kecil tu dengan kapsyen tentang pengalaman dia melahirkan anak sulungnya itu bulan lalu.

Syukur semuanya dah pun kembali kepada asal. Semoga semua dapat mengambil iktibar tentang apa yang terjadi ni.

Jangan pernah ulangi kesilapan besar yang dah terjadi sampai merosakkan kepercayaan orang yang kita sayang dan semoga pasangan ini tabah menghadapi apa jua dugaan yang mendatang. – MYNEWSHUB.CC / Ainaa Hafizah

Kategori