Monday, October 28, 2024

Creating liberating content

Tak Suka Boss, Boss...

MENTERIƃā€šĆ‚Ā Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hassan menyatakan sokongannya kepada Datuk Seri Najib...

Mufti Perlis Nasihat DAP...

KUALA LUMPUR - Mufti Perlis, Datuk Dr. Mohd. Asri Zainul Abidin menasihati DAP...

Pasar Cantik, Poket Kosong...

KUALA LUMPUR - Selesa dan cantik dipandang, tetapi rupa-rupanya ada kisah kurang enak...

Melampau!! NGO Macha Dan...

SUATU ketika dahulu, kedaulatan Sultan Perak Almarhum Sultan Azlah Shah dihina oleh sesetengah...

Diperkosa Dan Dipaksa Jilat Kemaluan Isteri Majikan

WANITA merupakan makhluk yang lemah dan disebabkan itulah golongan wanita sering diperlakukan seperti anak patung bagi sesetengah lelaki yang tidak berhati perut.

TerbaharuĀ sepasang suami isteri tergamak melakukan jenayah perkosa dan mendera seorang gadis berusia 16 tahun yang bekerja di sebuah kedai besi buruk milik pasang itu pada Julai lalu.

Menurut portalĀ Malaysian Digest, Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Dzaffir Mohd Yussof berkata bahawa pihak polis sedang giat memburu suspek terbabit.

Kejadian yang berlaku di Bandar Teknologi Kajang itu turut menyaksikan gadis yang tidak bersekolah dan menjadi mangsa tersebut, telah didera kejam oleh si majikannya.

Gambar hiasan

Mangsa dan teman lelakinya yang bekerja di kedai itu sering dipukul dengan menggunakan kayu, paip, besi dan penyangkut baju oleh pasangan suami isteri tersebut jika mereka tidak melakukan kerja dengan baik.

Lebih kejam lagi ialah apabila gadis itu telah diperkosa oleh suspek dan dipaksa untuk menjilat kemaluan isterinya! Sudahlah dirogol, dipukul, tambah pula dengan penderaan seksual dan mentalnya.

Akibat sudah tidak tahan diperlakukan seperti binatang, teman lelaki mangsa telah melarikan diri daripada terus menetap di ‘neraka’ yang dijaga oleh pasangan suami isteri itu pada Septemebr lalu.

Namun, mangsa hanya berjaya melarikan diri pada 3 Oktober yang lalu selepas dia mendapat bantuan daripada kenalan lelakinya.


Selepas berjaya menyelamatkan diri, mangsa telah dibawa ke Hospital Kajang bagi pemeriksaan lanjut dan laporan telah dibuat ke atas majikan yang kejam itu kelmarin.

Menurut hasil pemeriksaan, terdapat beberapa kesan koyakan lama pada kemaluan mangsa dan beberapa kesan parut serta luka dibadannya akibat didera.

Pasangan suami isteri itu masih lagi bebas dan pihak polis sedang giat memburu mereka pada ketika ini.

Siasatan sedang dijalankan dibawah Seksyen 376/324 Kanun Keseksaan. – MYNEWSHUB.CC/Ainaa Hafizah

Kategori