Thursday, October 24, 2024

Creating liberating content

Tekanan Punca Ambil Keputusan...

PUTRAJAYA - Tekanan membuatkan remaja perempuan yang mengandung anak luar nikah mengambil keputusan...

Kes Jong-Nam: Mahkamah Sepang...

SEPANG - Kompleks Mahkamah Sepang sekali lagi menjadi tumpuan lebih 50 pengamal media...

METMalaysia Keluarkan Amaran Angin...

KUALA LUMPUR : Jabatan Meteorologi Malaysia (METMalaysia) mengeluarkan amaran angin kencang dan laut...

Presiden Maldives Tiba Untuk...

SEPANG - Presiden Maldives Abdulla Yameen Abdul Gayoom tiba di sini hari ini...

Lelaki Cedera Dilibas Pisau Wanita Mengamuk

PARIT BUNTAR – Seorang lelaki menerima 22 jahitan di pipi kiri selepas cedera dilibas pisau pemotong sayur oleh seorang wanita yang mengamuk di hadapan rumahnya di Bagan Utara, Tanjung Piandang di sini, malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira 8 malam itu, Lee Guan Siang, 48, cedera ketika cuba menenangkan wanita itu yang sedang mengamuk dan mengacukan sebilah pisau terhadap dua beranak di hadapan rumahnya.

“Ketika itu saya sedang berehat di dalam rumah terkejut apabila mendengar suara wanita meminta tolong di hadapan pagar rumah. Sewaktu keluar untuk memeriksa, sepasang ibu dan anak berada dalam keadaan cemas diacu sebilah pisau oleh wanita itu ,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di sini, hari ini.

Lee berkata ketika cuba menghampiri wanita yang mengamuk itu untuk mendapatkan pisau di tangannya, wanita itu tiba-tiba melibas pisau sehingga terkena bahagian kiri mukanya dan dia mendapatkan rawatan di Island Hospital di Pulau Pinang dan menerima 22 jahitan.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kerian Supt Omar Bakthiar Yaacob berkata wanita mengamuk berusia 20-an itu dipercayai menghadapi masalah mental dan telah diserahkan ke Hospital Taiping untuk rawatan. – BERNAMA

Kategori