Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Penganggur Dijel 6 Bulan,...

KUALA LUMPUR - Seorang penganggur dijatuhi hukuman penjara enam bulan oleh Mahkamah Majistret...

Guru Perlu Tampil Buat...

KUALA LUMPUR - Guru yang menjadi mangsa buli pelajar mereka perlu tampil membuat...

Mahkamah: Pemandu Lori Tukar...

HULU TERENGGANU - Seorang pemandu lori menukar pengakuan kepada tidak bersalah di Mahkamah...

Ringgit Dibuka Tinggi Berbanding...

KUALA LUMPUR – Ringgit dibuka tinggi berbanding dolar Amerika Syarikat (AS) hari ini...

Sambutan Hari Lahir Siti Saleha Dipersoal Netizen

KELIBAT pelakon kacukan Melayu-Inggeris bernama Siti Saleha di dalam bidang seni mungkin tidak perlu diperkenalkan lagi.

Setelah sekian lama sepi tanpa sebarang publisiti, kini Saleha dihimpit kontroversi apabila suasana sambutan hari jadi selebriti itu dipersoal netizen.

Memetik perkongsian Saleha di Instagram, suaminya iaitu Ahmad Lutfi Azhar telah membuat satu kejutan bersempena dengan hari lahir selebriti itu yang ke-28 tahun di sebuah restoran terkemuka di ibu kota.

Saleha menerusi status dalam akaun Instagram tersebut mengucapkan jutaan terima kasih di atas kejutan tersebut selain meluahkan rasa syukur kerana memiliki lelaki yang sangat mencintai akan dirinya.

Ternyata perkongsian tersebut mendapat perhatian dalam kalangan pengikut pasangan itu di laman sosial.

Rata-rata netizen mengkritik dan mengecam salah satu entri yang dikongsi Saleha kerana ia berlatarbelakangkan minuman keras yang mana dianggap tidak sesuai.

Bukan itu sahaja, malah netizen turut mempersoalkan pakaian Saleha yang agak terdedah selain memberi nasihat kepada aktres itu agar mengenakan pakaian yang lebih sopan.


Meskipun menerima kritikan dan kecaman namun masih ada juga segelintir netizen tampil memuji kecantikan Saleha selain mengucapkan ‘selamat hari lahir’ kepada pelakon wanita itu.

Sehingga kini, perkongsian berkenaan dilihat terus menjadi perhatian dalam kalangan netizen dan telah berjaya meraih lebih 20,000 tanda suka di laman sosial. – MYNEWSHUB.CC/AM

Kategori