Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Semua Anak Pergi Sekelip...

DUNGUN - “Mereka sepatutnya ke sekolah esok tetapi ketiga-tiga anak kami telah ‘pergi’...

Tawan Menara Kuala Lumpur...

KUALA LUMPUR - Selebriti tanah air, Datuk Rosyam Nor bersama 20 peserta termasuk...

3 Maut Teguk Arak...

Kota Tasikmalaya (Indonesia) - Tiga penduduk di bandar ini maut dan dua lagi...

Aliran Trafik Lancar Di...

KUALA LUMPUR - Aliran trafik di lebuh raya utama negara bergerak lancar dan...

Salah ‘Parking’, Ismail Terima Banyak Komen Nakal

TAJAM betul mata netizen ni sampaikan satu ‘benjolan’ yang terdapat di seluar penyanyi muda Ismail Izzani turut mendapat perhatian dan menjadi perbualan hangat di media soaial.

Pada Ahad lalu, penyanyi lagu Luar Biasa itu telah menghadiri satu temuramah stesen TV3 secara live bagi rancangan Melodi bersama-sama dengan penyanyi Alif Sleeq.

https://www.instagram.com/p/Bh3I-VXgfIL/?taken-by=ismailizzani_

Namun, apa yang menjadi fokus ketika itu ialah kata-kata nakal oleh netizen yang mempunyai pandangan tajam telah ‘membocorkan’ rahsia tentang satu ‘makhluk’ yang tidak sepatutnya terlihat di kaca televisyen.

Gambar dimuat naik Ismail dengan Alif telah menerima banyak komen nakal apabila mereka memaklumkan kononnya kemaluan penyanyi berusia 18 tahun itu jelas kelihatan disebabkan dia memakai seluar sweatpants.


Bagaimanapun, masih ada netizen yang berfikir positif dengan memaklumkan kemungkinan ‘benjolan’ itu merupakan kesan dia meletakkan barang di dalam poket seluarnya.

Amboi amboi… Netizen ni, benda kecil macam tu pun boleh jadi topik perbualan ya.

Rata-rata komen yang ditinggalkan seperti mengecam tindakannya yang tidak melihat gambar tersebut dengan teliti terlebih dahulu sebelum memuat naik dalam laman Instagram.

Kini, semakin banyak kontroversi yang sedang melanda anak muda berbakta besar itu bermula dengan isu tidak mengambil peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan kes curang sebanyak enam kali.

ISMAIL DAN BEKAS KEKASIHNYA, SHARIFAH ROSE.

Mudah-mudahan semua ujian dan dugaan ini akan membuatkan Ismail lebih matang dalam menghadapi pada masa akan datang. – MYNEWSHUB.CC/AH

Kategori