Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Video: Amy Search Terseliuh...

TERJATUH ketika mengadakan persembahan sebenarnya, bukanlah satu perkara asing buat penghibur dan penyanyi. Malang...

Bunuh, Tanam Rakan Selepas...

SUBANG JAYA – Gara-gara terbongkar hubungan sulit dengan isteri rakan, seorang lelaki warga...

UTC Pertama Di Negeri...

SEREMBAN – Pembinaan Pusat Transformasi Bandar (UTC) di Negeri Sembilan bakal menjadi kenyataan...

Syed Saddiq Undur Sebagai...

Kita semua maklum keputusan di Mahkamah Tinggi hari ini, Muda diasaskan ingin membawa politik baharu, politik yang mengangkat maruah dan berintegriti."Saya tidak tergolong dalam kumpulan berkenaan, selepas dibincangkan bersama, kami membuat keputusan, saya akan mengosongkan jawatan saya sebagai Presiden Muda dengan serta-merta sementara saya membersihkan nama di mahkamah," katanya pada sidang media di Pejabat Muda di sini, hari ini.

Warga Emas Ditemui Mati Di Tebing Sungai Padas

KOTA KINABALU – Seorang lelaki warga emas ditemui mati di tebing Sungai Padas, berhampiran Kampung Bakalau, daerah Beaufort, kira-kira 90 kilometer dari sini, semalam.

Mayat Yen Ket Fah@Peter, 66, dijumpai kira-kira jam 2.50 petang oleh seorang penduduk kampung yang terhidu bau busuk dari arah sungai berkenaan.

Ketua Polis Daerah Beaufort, DSP Azmir Abd Razak yang mengesahkan penemuan mayat itu, berkata ketika ditemui, mangsa berada dalam keadaan tertiarap, berpakaian lengkap dan memakai stoking tanpa kasut.

“Bahagian rusuk kanannya berlubang manakala tangan kanannya hanya tinggal tulang dipercayai telah dimakan haiwan.

“Bagaimanapun, pemeriksaan ke atas tubuh mangsa tidak menemui sebarang kecederaan,” katanya dalam kenyataan hari ini.


Berdasarkan keadaan fizikal mangsa, kata Azmir, lelaki berkenaan disyaki meninggal dunia antara tempoh tiga atau empat hari lalu.

Mayat mangsa dihantar ke Hospital Beaufort untuk proses bedah siasat bagi mengenal pasti punca kematian dan setakat ini kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut. – BERNAMA

Kategori