Monday, October 28, 2024

Creating liberating content

APMM: Pelayaran Ihsan Bawa...

KUALA TERENGGANU - Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) Wilayah Timur melakukan pelayaran ihsan...

Bekas Polis Didakwa Sebabkan...

KUALA LUMPUR - Seorang bekas koperal polis didakwa di Mahkamah Sesyen di sini,...

Bakal Hasil Vaksin Meningitis...

KUALA LUMPUR – AJ Biologics Malaysia (AJB Malaysia), syarikat pengeluaran vaksin tempatan akan...

Pesakit Kanser Maut Jatuh...

Ipoh - Lelaki maut selepas dipercayai terjatuh dari tingkat tujuh bangunan Hospital Raja...

Jangan Ungkit Kisah Lama, Ain Mahu Lebih Profesional

SETIAP orang pasti akan melalui fasa kegagalan dalam percintaan sehingga membuatkan seseorang itu berasa sedikit janggal sekiranya perhubungan yang lalu sering dibangkitkan.

Bagi pengacara tinggi lampai Ain Edruce, dia turut berasa sedikit janggal kerana dirinya sering dikaitkan dengan bekas kekasih iaitu Ezzrin Loy sehingga perkara berkenaan menjadi bahan jenaka.

Namun bagi menampakkan sikap profesional, Ain tetap tabah ‘menelan’ segala perasaan yang hadir bagi meneruskan kerjanya walaupun dalam masa sama masih ramai bercakap tentang hubungan yang tidak kesampaian itu.

“Tipulah kalau tidak rasa janggal kerana kami pernah bercinta. Cuma saya membuang jauh rasa tidak selesa dengan bersikap profesional.

“Ini kerana kami masih lagi berkawan… Saya juga baik dengan keluarga Ezzrin,” katanya ketika ditemui oleh pihak BH Online.

Hubungan percintaan antara Ain dan Ezzrin yang juga merupakan adik kepada pelakon Elfira Loy itu hanya bertahan dalam beberapa ketika sahaja tetapi ia tetap menyebabkan ramai orang berbicara tentang mereka tanpa memikirkan perasaannya.

Bagaimanapun, pelakon drama Kekasih Paksa Rela itu menegaskan bahawa dia sama sekali tidak akan kembali menjalin hubungan cinta bersama Ezrin dan tetap menerima bahawa jodoh mereka hanya sebagai rakan sahaja.


Dalam masa yang sama, Ain turut berkongsi kegembirannya memyambut Aidilfitri di Kuching, Sarawak yang disambut dengan meriah.

“Sudah menjadi kebiasaan untuk kami sekeluarga beraya di Sarawak. Ini kerana datuk dan nenek sebelah Perak sudah tiada,” ujarnya lagi.

Tambah Ain, Aidilfitri di Sarawak disambut selama sebulan dan disebabkan itu kita akan melihat orang di Sarawak akan memakai baju raya dalam masa yang lama.

Berbeza jika di Semenanjung, samping akan dibuka selepas setengah hari beraya tetapi jika di Sarawak mereka akan mengenakan baju Melayu lengkap sehingga malam hari. – MYNEWSHUB.CC/AH

Kategori