Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

PM Sertai 2,000 Jemaah...

KUALA LUMPUR : Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama lebih 2,000 jemaah, hari ini...

Jangan Malu Daftar Anak...

PUTRAJAYA - Ibu bapa dinasihat supaya mendaftarkan anak-anak yang merupakan Orang Kurang Upaya...

3,010 Kes Covid-19 Hari...

PUTRAJAYA – Jangkitan baharu Covid-19 menurun sedikit kepada 3,010 kes hari ini, menjadikan...

Kes Seleweng Dana Kerajaan:...

PUTRAJAYA - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini memperoleh perintah mahkamah untuk...

KJ Sifat Kes Zahid Sengaja Diadakan

BONGKAR… Khairy Jamaluddin menyifatkan pertuduhan dibuat terhadap Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi sengaja diadakan bagi meruntuhkan semangat ahli parti tersebut.

Bekas Ketua Pemuda UMNO itu ketika berucap di hadapan lebih 200 penyokong Ahmad Zahid malahan berkata, segala 45 pertuduhan tersebut namun merupakan satu detik yang sangat mencabar kepada parti berkenaan.

Justeru beliau yang juga Ahli Parlimen Rembau meminta agar semua jutaan ahli parti keramat Melayu berkenaan di seluruh negara terus kekal istiqamah dalam memberikan sokongan padu kepada pucuk pimpinannya.

“Kita buktikan bahawa kita masih lagi boleh jadi parti pembangkang yang lebih kuat dan wibawa, tiada sebarang usaha yang boleh mematahkan semangat kita dalam UMNO.

“Dan selepas ini kami akan bangkit dan buktikan bahawa UMNO tetap relevan tetap mara dan menjadi pilihan rakyat untuk agama, bangsa dan negara,” kata Khairy yang juga bekas Menteri Belia dan Sukan.


Beliau turut berkata, sekiranya ada ura-ura Ahli Parlimen UMNO tidak lagi setia, beliau dan beberapa lagi pimpinan tertinggi parti yang hadir pada hari ini untuk membuktikan kesetiaan mereka.

“Saya datang pada hari ini, (Setiausaha Agung UMNO) Tan Sri Annuar (Musa) pun datang pada hari ini tetap setia bersama-sama dengan UMNO. Kekuatan kami bersandar pada kekuatan akar umbi…

“Saya datang dan melihat sendiri ramai datang dari jauh beri semangat untuk kita terus lawan musuh UMNO,” ucapnya di hadapan pintu pagar Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur. – Agensi/Mynewshub.TV

Kategori