Sunday, October 27, 2024

Creating liberating content

Kari Atau Rendang Itik...

ALOR GAJAH - Aidilfitri seolah-olah tidak lengkap tanpa hidangan rendang atau kari itik...

“Allah Ganti Sedih Saya...

TIADA yang lebih menggembirakan seorang bekas pesakit Covid-19 apabila mengetahui plasma darahnya boleh...

Bot Nelayan Tempatan Guna...

GEORGE TOWN - Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) Pulau Pinang menahan sebuah bot...

SPRM Kesan 2 Individu...

KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sedang mengesan dua individu bagi...

JBPM Lancar Tabung Wira Allahyarham Muhammad Adib

KUALA LUMPUR – Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) melancarkan Tabung Wira Merah untuk waris Allahyarham Muhammad Adib Mohd Kassim yang meninggal dunia malam tadi.

JBPM dalam kenyataan berkata orang ramai yang berhasrat untuk menghulurkan sumbangan boleh menyalurkannya melalui cek, Electronic Fund Transfer (EFT) dan tunai.

“Sumbangan boleh disalurkan di atas nama akaun bank Akauntan Negara Malaysia – KPKT – T di nombor akaun 16010000876715 di Bank Muamalat Malaysia Berhad,” menurut kenyataan itu.

Orang ramai boleh menghubungi Pengarah Bahagian Pengurusan Korporat JBPM Siti Rohani Nadir di talian 013-2488994 atau 03-88927652 untuk sebarang pertanyaan.

JBPM mengucapkan terima kasih kepada orang ramai atas keprihatinan dan penghormatan yang diberikan kepada Allahyarham Muhammad Adib.


Muhammad Adib yang bertugas sebagai anggota Unit Bantuan Perkhidmatan Kecemasan (EMRS) Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Subang Jaya, disahkan meninggal dunia di Institut Jantung Negara (IJN) pada 9.41 malam tadi, selepas cedera parah dipercayai dipukul dalam insiden rusuhan di Kuil Sri Maha Mariamman di Subang Jaya pada 27 Nov lepas. – BERNAMA

Kategori