Tuesday, September 17, 2024

Creating liberating content

Kemasukan 600 Konstabel Wanita...

KENYATAAN berhubung pembatalan kemasukan 600 konstabel wanita oleh ‘pesara kontabel wanita’ yang lepas...

Wow… TMJ Kongsi Gambar...

PEMILIK kelab bola sepak Johor Darul Takzim (JDT), Tunku Ismail Sultan Ibrahim berkesempatan...

Imigresen Tahan 5 Warga...

ALOR SETAR - Jabatan Imigresen Kedah menahan lima pendatang asing tanpa izin (PATI)...

Wanita Ini Menang Gelaran...

WANITA ini memenangi gelaran penggali kubur paling cantik di seluruh Jerman apabila sebuah...

“Saya Hormati Keputusan Mohamad Arif” – Noh Omar

KUALA LUMPUR – Ahli Parlimen Tanjong Karang, Tan Sri Noh Omar menghormati keputusan Yang DiPertua Dewan Rakyat, Datuk Mohamad Ariff Md. Yusof menggantung kehadirannya dalam sidang Dewan Rakyat selama tiga hari berdasarkan Peraturan 44.

Namun begitu, ujar Noh, beliau tidak akan menghormati keputusan yang dibuat oleh Timbalan Yang Dipertua, Nga Kor Ming pagi tadi selain tidak akan menarik kenyatannya terhadap Ahli Parlimen Teluk Intan itu semalam.

“Petang ini saya menghormati keputusan Speaker (Mohamad Arif) dan saya tidak akan tarik balik apa ucapan saya di dalam Dewan Rakyat yang mengatakan Ahli Parlimen Teluk Intan tidak layak untuk menjadi Speaker, itu yang menyebabkan saya digantung.

“Hanya saya nak pertikaikan, mengapa semalam, sewaktu saya sedang berdepan dengan beliau mengapa ketika itu beliau tidak menggunakan Peraturan 44 (1) ataupun Peraturan 44 (2), pada masa itu beliau patut arah saya untuk menarik balik tuduhan, tapi beliau tidak buat,“ katanya ketika ditemui pemberita di lobi Parlimen di sini, hari ini. – UTUSAN ONLINE

Kategori