Friday, October 25, 2024

Creating liberating content

Tiga Kluster Pendidikan Baharu...

ALOR SETAR: Tiga lagi kluster pendidikan COVID-19 direkodkan di Kedah pada hari ini...

Najib Hos Makan Malam...

PUTRAJAYA - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengadakan jamuan makan malam...

Pelaksanaan Dasar Perlu Untuk...

KUALA LUMPUR - Pelaksanaan dasar amat perlu bagi menggalakkan produktiviti pekerja seperti peningkatan peluang untuk latihan...

Maghribi Serbu Sel Daesh...

RABAT - Kerajaan Maghribi berkata hari ini ia berjaya mematahkan satu 'sel pengganas'...

DAP Membela Haziq? PH Henti Tuduh Pembangkang!

APABILA YB Zuraidah menuduh Pembangkang mendalangi Video Intim Azmin dan Haziq, dan diikuti oleh PKR Terengganu, ini adalah satu tuduhan yang tak masuk akal.

Beliau mungkin tak sedar atau sendiri buat-buat tak sedar bagaimana pecahnya PKR dan mempunyai kem-kem tertentu.

Di Permilihan, Ramai yang menyokong Azmin dari Anwar untuk menjadi Perdana Menteri, apabila Anwar menyokong Rafizi didalam kempen Parti, dan kem Azmin menang kebanyakkan di cabang-cabang, Anwar nampak gusar dan melantik kepimpinan Negeri dari kalangan yang kalah dan ini menaikkan kemarahan Azmin.

Politik PKR memang kotor dan jijik, mereka bergaduh, menuduh sesama sendiri, dan tak sangka sehingga mereka boleh buat Rakaman untuk memastikan lawan mereka dimalukan.

Bukan itu sahaja, Umum kena tahu, kaitan DAP didalam membela Haziq, YB Rayer adalah orang yang rapat dengan Peguam Haziq, Peguam Haziq adalah orang kuat DAP, apa kaitan DAP didalam kes ini sehingga sanggup melindungi Haziq?

Kami sebagai rakyat malu dan tak tahu nak letak muka dimana apabila melihat kerajaan kami sanggup mencemarkan Syawal hanya semata-mata mahu rebut kuasa.


Haziq dan Azmin sehingga hari ini di Halalkan memegang Jawatan PKR, malah kepimpinan PKR ibarat tidak ada rasa malu dan insaf melihat Kaum Sodomi mendominasi Kepimpinan PKR.

Saya membuat kenyataan ini bertujuan untuk memberikan penjelasan kepada Rakyat berhubung dengan Tuduhan Pemimpin PKR yang menunding jadi ke Pembangkang!

Rakyat perlu diberi cerita yang benar disebalik cerita Sex Parti PKR. Rakyat kena diberikan maklumat benar dan yang sebenar-benarnya, Pemimpin PKR harus insaf dan bertaubat diatas kelakuan Pemimpin Mereka yang mengamalkan kehidupan Kaum Sodomi.

Berhenti salahkan Pembangkang! Kamu harus selesaikan masalah dalaman dan jangan membawa budaya Sodom ini didalam kehidupan Rakyat Malaysia!

Razlan Rafii

Kategori