Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Real Madrid Mara Ke...

REAL Madrid mara ke pentas final Liga Juara-Juara buat kali ketiga berturut-turut selepas...

Dunia Galaksi Star Wars...

SEORANG pereka dan pengarah seni mendapat inspirasi unik mengadaptasikan kisah epik filem cereka...

Video: Lelaki Berbasikal Masih...

SEPERTI diberi nyawa kali kedua.Seorang lelaki dari wilayah Zheijiang, Beijing mengejutkan dunia apabila...

Kempen Rasmi Pemilihan PKR...

KUALA LUMPUR: Kempen secara rasmi Pemilihan PKR 2022 hanya akan bermula selepas penamaan...

Agong, Raja Permaisuri Ucap Takziah Pada Keluarga Nora Anne

KUALA LUMPUR – Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah menzahirkan ucapan takziah kepada keluarga remaja warga Ireland, Nora Anne Quoirin yang meninggal dunia setelah mayatnya ditemukan dua hari lalu.

Datuk Pengelola Bijaya Diraja, Datuk Ahmad Fadil Shamsuddin berkata, Seri Paduka turut mengucapkan terima kasih kepada sokongan diberikan oleh pasukan penyelamat dari Malaysia, Britain, Perancis dan Ireland dalam usaha pencarian mangsa yang hilang selama 10 hari di kawasan resort dikunjungi bersama ibunya. 

“Yang di-Pertuan Agong juga menasihati orang ramai untuk tidak membuat spekulasi terhadap kematian remaja warga Ireland itu sehingga pihak polis menyelesaikan penyiasatan mereka,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Nora Anne ditemukan mati oleh pasukan mencari dan menyelamat (SAR) kira-kira 2.5 kilometer dari resort penginapannya di The Dusun Hill di Pantai, Seremban kira-kira pukul 1.57 petang kelmarin.

Mayatnya dijumpai dalam keadaan sempurna di kawasan lurah oleh sepasukan pendaki yang turut menyertai operasi SAR kehilangan gadis tersebut.

Kategori