Thursday, April 18, 2024

Creating liberating content

Tak Halang Kerjaya Puteri...

PENGARAH Syamsul Yusof yang kini kembali dengan filem terbaharu arahannya, Munafik mengakui sebagai...

Pegawai Polis Ditukar Jika...

ALOR SETAR - Polis Kedah tidak akan berkompromi dengan mana-mana pegawai dan anggotanya...

Lombong Pasir: 2 Lelaki...

PUTRAJAYA - Mahkamah Majistret hari ini membebaskan dua lelaki, seorang daripadanya pengarah syarikat,...

Facebook Ketatkan Dasar Iklan...

NEW DELHI - Facebook Inc mengetatkan peraturan iklan politik di India untuk lebih...

Nabila Sekat Anak Di Laman Sosial

KUALA LUMPUR – Pelakon, Nabila Huda, berkongsi cerita lucu apabila mengaku terpaksa menyekat anaknya, Keisha Laila, daripada mengikuti akaun Instagramnya.

Menurut Nabila atau nama lengkapnya Nabila Huda Suhaimi, 34, dia berbuat demikian bagi menjaga hati anak tunggalnya itu apabila pergi bercuti ke luar negara tanpa membawanya bersama.

“Kalau dia tahu saya bercuti ke luar negara bersama suami, mesti dia akan cemburu. Jadi, saya sekat dia daripada mengikuti Instagram (IG) saya, termasuk IG Story. Saya tidak mahu dia melihat foto percutian kami.

“Kalau Keisha ada bersama, susahlah kerana dia memang tidak boleh tengok kami berdua bermesra. Bayangkan, kami nak jalan berpegangan tangan pun tak boleh.

“Selalunya kalau Keisha ada bersama, saya dan suami hanya akan boleh ‘berdating’ selepas jam 12 tengah malam. Berikutan itu, kadang-kadang kalau ada urusan kerja pada awal pagi, pasti akan terlewat sebab tidur lambat,” cerita Nabila kepada BH Online sambil tertawa.

Bagaimanapun, kata pemenang kategori Pelakon TV Wanita Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-27 itu, sekatan berkenaan hanya bersifat sementara.


“Saya kena muat naik gambar banyak-banyak selepas ini sehinggalah foto percutian kami tidak lagi kelihatan. Hanya selepas itu barulah sekatan akan dibuka. Kalau tidak, mesti dia akan tanya macam-macam soalan,” kata pelakon Dendam Aurora ini ketika ditemui pada majlis pelancaran filem seram lakonannya, M4M4, di sini.

Bagi mereka yang mengikuti perkembangan dua beranak ini di IG Nabila, iaitu @kupu-kupu, pasti masing-masing mengetahui sifat cemburu Keisha, 8, yang sering berebut kasih sayang ayah tirinya yang dipanggil Abi.

Terdahulu, Nabila dan suaminya, Mohd Izwan Johar, 35, baru saja pulang bercuti dari Eropah. Dalam percutian kali ini, mereka turut singgah di Norway, iaitu antara destinasi idamannya. – BH Online

Kategori